Jak vám zboží dopravíme

Česká pošta (Balík do ruky)

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby obchodní balík.
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku.
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému české pošty zde.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese. Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů.
  • Tento způsob doručení platí pouze pro ČR.
  • Cena dopravného je 0 Kč.

Kurýrní služba PPL

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
  • Ráno před doručením vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s vámi přesné místo a čas doručení.
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole “sledování zásilky” kam napíšete číslo zásilky, které je vám zasláno na e-mail a kliknete „OK“
  • Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již pomoci s reklamací u doručovací společnosti.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás.
  • Tento způsob doručení platí pouze pro ČR.
  • Cena dopravného je 0 Kč.
 Osobní odběr na výdejním místě Zásilkovna.cz
  • Zásilku si budete moci vyzvednout na vámi vybraném místě Z-Point společnosti Zásilkovna.cz již následující den po potvrzení odeslání vaší objednávky, které vám přijde na email.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde.
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
  • Tento způsob doruční platí pouze pro ČR.
  • Cena dopravného je 0 Kč.

NABÍZÍME ROVNĚŽ MOŽNOST ZASLAT ZBOŽÍ I NA SLOVENSKO:

Slovenská pošta (Balík na adresu)

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím Slovenské pošty a její služby balík na adresu.
  • Standardní dodání do 3 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku.
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému Slovenské pošty.
  • Tento způsob doručení platí pouze pro SR.
  • Cena dopravného je 0 Kč.

Odeslání zásilkovou společností GLS

  • Potvrzení vám přijde na e-mail.
  • Ráno před doručením vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s vámi přesné místo a čas doručení.
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již pomoci s reklamací u doručovací společnosti.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás.
  • Tento způsob doručení platí pouze pro SR.
  • Cena dopravného je 0 Kč.

© Copyright 2021 Caviar of Switzerland CZ/SK. Všechna práva vyhrazena.